Oldalak

2011. június 27., hétfő

Vedd kezedbe az irányítást...

Az enyém így kezdődött...
Néhány évvel ezelőtt feltettem kérdéseket, az életemmel kapcsolatban. Olyan
fontos kérdéseket, amelyekkel mindenkinek fel kéne tennie saját magával
kapcsolatban.
Felismerve felelősségemet, gyökeres változásra volt szükségem. Kezembe
kellett vennem az irányítást.
Ha valaki képes szeretni és vannak szerettei, magát is szereti, akkor a
legjobbat akarja mindenkinek.
Meg kellett kérdeznem magamtól és másoktól, mitől vagyok boldog? Mi az
ami engem boldoggá tesz? Mi a boldogság? Kaptam sok jó választ, kitűnő,
nagyszerű válaszokat, nem akarom őket kritizálni. Nekem egy tökéletes
receptre volt szükségem. Egy mindent átfogó válaszra.
Van nekem egy életem, amiért Én felelek. Én vagyok a felelős érte, hogyan
élem le. A végén nem akarok úgy emlékezni rá, hogy csinálhattam volna
máshogy, „egy kicsit mintha elbénáztam volna”.
Erre a válasz a „tudatos” életben rejlett. Ahol nincsenek határok. Bármit meg
tudok valósítani, mert tudok róla. Tudom hogy elérhetem és létrehozhatok
bármit, akadályok és kifogások nélkül.
A környezetem diktálta eddig az iramot, formálta az életemet. Változtatni kell.
Azt gondolom, az egész élet egy játék. A tudatosságunk és a környezetünk
irányításának a küzdelme. Sokat keresgéltem, de most már megvan. Képes
vagyok minden akadályt ugródeszkának használni.
Elég volt a keresgélésből!
Amikor tudatos vagy megérted a működést, megérted hogyan alakítottad ki
élethelyzeteidet és hogy változtathatsz is rajta, persze ha szeretnél.
Azt hiszed ez csoda?
Már keresnéd legszívesebben a menekülő utakat? Maradj mert a csodákat
azért találták ki, hogy megvalósuljanak. Te is egy csoda vagy, valósítsd meg...

A csodához, szerinted szerencse is kell?
„Szerencsének azt nevezzük, amikor a felkészültség találkozik az alkalommal”
– Elmer Letterman.
Okot és alkalmat, mindenre lehet találni, a jó és rossz érzéseidre is. Te
választasz.
Túl misztikusnak tűnik?
Hogy gondoltál a szexre ameddig nem próbáltad? miután csinálod,
természetessé vált. Amikor megismered magad, felkészülsz arra a
misztikumnak tűnő alkalomra. Ne komplikálj, tedd meg most. Alkalom
mindig van, csak meg kell tenned.
Bátorság!
„Csak akkor születtek nagy dolgok, ha bátrak voltak, akik mertek”  – Ady
Endre
Ez az oldal neked készült. Azért, hogy merj belevágni a
tudatosságba és ne ijedj meg egy kis információtól.
„Ha nekem sikerült, akkor bárkinek. Legyél bátor és merj játszani! Én is
merek, gyere velem...”

forrás: http://www.tudatosan.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése